Problem ze zrobieniem partycji

Autor: Tutanchamon <blazej_k_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 11:24:57 MET

Witam!
Chcę zainstalować drugi system operacyjny na komputerze i mam problem. Mam dwa dyski: pierwszy - 20 GB, na którym jest WinXP
i drugi, na którym są tylko dane. Chcę podzielić ten drugi, który ma 40 GB na dwie partycje. W Partition Magic 8.0. dysk 40GB
  jest jakby mniejszy - jest napisane, że ma tylko 32 GB, a na nim jest partycja 39 GB i dlatego mogę stworzyć partycję o
maksymalnym rozmiarze 2,47 GB. Z czego to wynika i da się to jakoś naprawić?