Re: Pomocy! Windows tyje!!!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 23:12:30 MET

Użytkownik "SC" <blabla@bla.bla> napisał w wiadomości
news:d0nlp0$30vb$1@node1.news.atman.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Tak! Ostatnio bardzo często mam blue screeny na moim 3-miesięcznym
> laptopie Dell pod XP Pro, ale nie tylko na nim. W Win 2000 Pro blue
> screeny widywałem na różnych kompach dość często. Na XP trochę
> rzadziej, ale dalej daleko mu do miana systemu stabilnego.

A nie przyszło Ci do głowy, że bluescreeny są jedynie końcowym objawem
padniętego sprzętu? Niecertyfikowanych sterowników? Różnych śmieci,
które instalujesz w systemie? Nigdy nie słyszałeś, że Windows może
latami działać stabilnie? Wystarczy tylko mieć trochę rozumu i o niego
zadbać.

> Nie o to chodzi. Na początku instalacja XP miała 1,2 GB, a po roku
> ma 7 GB. Nie chodzi o rozmiar instalaka (ilość płyt instalacyjnych).

Abstrahując od Twojego konkretnego systemu - moje ponad czteroletnie i
bardzo doświadczone Windows 2000 zajmuje dziś około 2,6 GB (sam katalog
systemowy). Natomiast postawiony obok dwumiesięczny Windows 2003 zabiera
na dzień dobry prawie 2 GB.

> Właśnie ściągnąłem Mandrake 10.1 - trzy CD. Za kilka dni go
> instaluję na lapku i mam nadzieję, że wkrótce podziękuję produktom
> pana Billa "blue screena" Gatesa.

Spoko, z czasem Ci przejdzie. Też kiedyś przez to przechodziłem. Idę o
zakład, że jeszcze niejeden raz się na tej grupie spotkamy ;->. Aha, nie
zapomnij się pochwalić, ile Ci zajął ten Mandrake po instalacji
wszystkich potrzebnych aplikacji - jak już go poużywasz z pół roku,
oczywiście...

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/