Re: Pomocy! Windows tyje!!!

Autor: SC <blabla_at_bla.bla>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 21:19:51 MET

news:m13l0d.jve.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "SC" <blabla@bla.bla> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Hehe, ale ja wcale nie bronię MS ;-). Po prostu staram się logicznie
> myśleć. I zamiast zaraz obwiniać ich o wszystkie grzechy tego świata ;-)
> szukam powodów, dla których programiści Windows podjęli takie a nie inne
> decyzje... bo wbrew temu, co niektórzy sugerują, nie są to przecież
> idioci ;-).
>
> A tak z ciekawości - o jakich "innych" zarzutach myślisz? Rozumiem, że
> przeszkadza Ci, że Windows tyje - ale czy od tego gorzej działa? Wiesza
> [...]

Tak! Ostatnio bardzo często mam blue screeny na moim 3-miesięcznym laptopie
Dell pod XP Pro, ale nie tylko na nim. W Win 2000 Pro blue screeny widywałem
na różnych kompach dość często. Na XP trochę rzadziej, ale dalej daleko mu
do miana systemu stabilnego.

> Masz z nim jakiś konkretny problem? Jeśli sądzisz, że "tycie"
> systemów to wyłącznie domena Windows,

Nie o to chodzi. Na początku instalacja XP miała 1,2 GB, a po roku ma 7 GB.
Nie chodzi o rozmiar instalaka (ilość płyt instalacyjnych).

> to rzuć może okiem na historię
> kolejnych wydań takiego Mandrake'a. Niedługo się na DVD DL nie
> zmieści.... trzeba się z tym pogodzić,

Właśnie ściągnąłem Mandrake 10.1 - trzy CD. Za kilka dni go instaluję na
lapku i mam nadzieję, że wkrótce podziękuję produktom pana Billa "blue
screena" Gatesa.