WinXP Home - utrata uprawenien Administratora jedynego usera

Autor: Jas Wedrowniczek <jas_wedrowniczek1_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 23:32:22 MET

Od kilku dni nie dzialaja funkcje konfiguracyjne mojego WinXP
np. tak banalna jak zmiana daty zegara. Po komunikacie "Nie masz
wystarczajacych uprawnien" domyslilem sie, ze konto utracilo uprawnienia
Administratora.
Problem w tym ze jest to jedyne konto jakie bylo widoczne przy logowaniu...

Probowalem juz patentu:
 - The Offline NT Password Editor - (c) 1997-2004 Petter Nordahl-Hagen
     http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/
   jednak zmiana hasła usera oraz ( ukrytego ) Administratora nic nie dała.

1. Czy ja nieswiadomie cos uaktywnilem?
2. Moze to jakis wirus mi namieszał ( nie miałem SP2 ) ?
3. Czy w XP Home pomoze skasowanie c:\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SAM ?
4. Czy przez regedit mozna sprawdzic do jakich grup nalezy User ?

Pozdrowienia,
Desperat z Sopotu