Re: Win XP HE - konto Administrator

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 22:24:56 MET

Użytkownik "Lukasz Stelmach" <steelman@polbox.no_spam.com.invalid>
napisał w wiadomości
news:slrnd2rp3f.6kp.steelman@vlana.telmark.warszawa.polska...
> Dnia Tue, 8 Mar 2005 12:27:02 +0100, Michal Kawecki namęczył(a) się
> i wypocił(a) coś takiego:

> [...]
>
> Ale nie lubię jak mnie system do czegoś zmusza, zwłaszcza gdy jest to
> niezgodne z moimi przyzwyczajeniami i jakim takim zdrowym rozsądkiem.

To jest cecha wyłącznie wersji Home, kóra z definicji jest skierowana do
"zapominalskich" użytkowników domowych.

> Od tego są kopie zapasowe ;)

Jasne. Zwłaszcza w Home.
Pozwolisz, że teraz to ja się uśmiechnę ;-).

> A może być coś jeszcze? Nie wiem bo jestem tylko "pryszczatym
> linuksowcem" ;)

Oj... sporo tego. Wykastrowana obsługa sieci, brak logowania do domeny,
brak udostępniania zasobów inaczej jak z konta Gość bez hasła, brak
polis systemowych, brak EFS, brak obsługi ACL-i (tylko z wbudowanego
konta Administratora), brak obsługi dysków dynamicznych, brak IIS,
Zdalnego Pulpitu... po więcej tu zajrzyj:
http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_home_pro.asp
http://www.microsoft.com/poland/windowsxp/porownanie.asp

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/