Re: Win XP HE - konto Administrator

Autor: Lukasz Stelmach <steelman_at_polbox.no_spam.com.invalid>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 18:48:39 MET

  Dnia Tue, 8 Mar 2005 12:27:02 +0100, Michal Kawecki namęczył(a) się
  i wypocił(a) coś takiego:

> Faktycznie, masz rację. Jest to zresztą bardzo celowe działanie - sam
> także utrzymuję dwa konta z uprawnieniami administratora w każdym

Ale nie lubię jak mnie system do czegoś zmusza, zwłaszcza gdy jest to
niezgodne z moimi przyzwyczajeniami i jakim takim zdrowym rozsądkiem.

> systemie, jakim się opiekuję. Profil pojedynczego użytkownika uszkodzić
> nietrudno...

Od tego są kopie zapasowe ;)

> No wiesz - pytanie było czysto retoryczne ;-)).
A może być coś jeszcze? Nie wiem bo jestem tylko "pryszczatym
linuksowcem" ;)