Re: [OT] xp i tryb awaryjny

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 19:28:45 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Message-ID: <xN1Wd.28906$ai5.3027064@phobos.telenet-ops.be>

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> schreef in bericht
news:r59a0d.par.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
> news:d09uh5$sl6$1@nemesis.news.tpi.pl...
>> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>> news:4av70d.7qu.ln@kwinto.prv...
>>> [...]
>>>> To nie wina *parownika* - parownik/reduktor służy do podawania
>>>> odpowiedniej dawki paliwa czyli gazu.
>> >
>>> A co się dzieje, jak depnę pedał gazu, a parownik nie jest w stanie
>>> podać odpowiedniej dawki gazu, bo nie wyrabia? Robi się uboga
>>> mieszanka. CBDU.
>>
>> A nie jest tak przypadkiem, że na gaz należy przełączać się dopiero,
>> gdy silnik jest ciepły? Parownik-reduktor jest ogrzewany cieczą
>> chłodzącą silnik i ogrzany ma dużą wydajność "produkcji" gazu a
>> zimny ma małą wydajność.
>
> Niedawno studiowałem forum LPG
> http://www.motonews.pl/forum/?op=fvf&f=38&c=0&start=0 i ludzie montujący
> gaz dokładnie to samo napisali: zbyt mało wydajny parownik może być
> przyczyną "strzelania" w kolektor ssący. A moment przełączenia na
> zasilanie gazem to osobny temat, u mnie elektronika ustawiona jest na +5
> st.C i 2500 obrotów, u innych bywa z tym różnie. W każdym razie mnie gaz
> strzelał "na ciepło".

Cholewcia, musimy przejsc na grupe o "grzancach".
Received on Fri Mar 4 19:30:24 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 04 Mar 2005 - 19:42:03 MET