Re: xp i tryb awaryjny

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 00:29:37 MET

"Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> wrote:

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> Nieodpowiedni skład mieszanki paliwowo-powietrznej, która spala się zbyt
> wolno (zbyt uboga

E, panie - a mnie w szkole uczyli, że taka mieszanka
może właśnie się za szybko zapalić - dlatego strzela
w gaźnik bo część zapala się już w kolektorze, gdyż ma
za dużo powietrza. Natomiast ta bogata strzela
w rurę, bo resztki dopalają się w wydechu...
Pozdrawiam katalizatory... ;)
Mieszanka jest uboga, co oznacza że zmieszaliśmy 1kg paliwa
z większą ilością powietrza niż 14,7 kg.
Ale teraz jakieś wtryski powymyślali, sondy, recyrkulacje
i jakieś inne cyrki - mają też komputery do badania tego - co by
choć trochę na temat było... ;)))

Piciu