Re: [OT] xp i tryb awaryjny

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 19:19:20 MET
Message-ID: <r59a0d.par.ln@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d09uh5$sl6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
> news:4av70d.7qu.ln@kwinto.prv...
>> [...]
>>> To nie wina *parownika* - parownik/reduktor służy do podawania
>>> odpowiedniej dawki paliwa czyli gazu.
> >
>> A co się dzieje, jak depnę pedał gazu, a parownik nie jest w stanie
>> podać odpowiedniej dawki gazu, bo nie wyrabia? Robi się uboga
>> mieszanka. CBDU.
>
> A nie jest tak przypadkiem, że na gaz należy przełączać się dopiero,
> gdy silnik jest ciepły? Parownik-reduktor jest ogrzewany cieczą
> chłodzącą silnik i ogrzany ma dużą wydajność "produkcji" gazu a
> zimny ma małą wydajność.

Niedawno studiowałem forum LPG
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvf&f=38&c=0&start=0 i ludzie montujący
gaz dokładnie to samo napisali: zbyt mało wydajny parownik może być
przyczyną "strzelania" w kolektor ssący. A moment przełączenia na
zasilanie gazem to osobny temat, u mnie elektronika ustawiona jest na +5
st.C i 2500 obrotów, u innych bywa z tym różnie. W każdym razie mnie gaz
strzelał "na ciepło".

-- 
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/
Received on Fri Mar 4 19:30:22 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 04 Mar 2005 - 19:42:03 MET