Re: Blad #1516 PQM na partycji NTFS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 16:07:44 MET

Użytkownik "Green" <zdrw.cotrzebausun@usunsecochcesz.gazeta.pl> napisał
w wiadomości
news:slrn.pl.d2gc9i.3vvhr5v.zdrw.cotrzebausun@AQUARIUS.AQUA...
> I jestem w kropce....
>

> Sprawa ma TAKI początek:
> Aktualnie (i sukcesywnie) migruję z uszkodzonego dysku 4.3GB na dysk
> 80GB-owy. Zrobiłem programem IMAGE http://www.TeraByteUnlimited.com
> obraz partycji z Windows2000 /NTFS/ - na CD.
> Na dysku 80GB przygotowałem wolne miejsce.
> IMAGE'm (nadal) przeflancowałem partycję na wolne miejsce.
> I wszystko OK.
> Próby wystartowania tego Windows2000 na razie spełzają na niczym.

Przeczytaj sąsiedni wątek "ghost+win2k", a może sam dojdziesz, dlaczego
się nie uruchamia.

> [...]
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;318728#10)
> zrobić rónoległa instalacje w tymczasowym katalogu. Niestety,
> instalator się krzaczy, że za mało miejsca jest na partycji. A jest
> ~ 570 MB. No to mówię, "dodam ci miejsca".
> W trybie dosowym PPManager'em 6.0 http://www.paragon.ag
> dałem polecenie powiększenia partycji. Odmówił, twierdząc,
> ze nie ma na to miejsca. A było prawie 2GB(!)
> Nowej(!) partycji na tym miejscu RÓWNIEŻ nie chciał założyć...
> W trybie graficznym- to samo.
>
> No to próba z PQM 7.0. Ten zapodał powyższy komunikat #1516.

[...]
> [...]
>
> H:\WINNT2\>chkdsk /f daje
>
> "Parametr nie jest prawidłowy. Wpisz /?, aby uzyskać tekst pomocy""
>
> Identycznie H:\>chkdsk/f
>
> zaś H:\chkdsk ----> daje
>
> "Wolunin 1_1 utworzony 02/11/01 05:57
> Numer seryjny woluninu 7845-6359
> Wolumin jest w DOBRYM stanie i nie był sprawdzany.
> Użyj opcji /p, aby sprawdzić go mimo to."
>
> sPRAWDZIŁEM(DLAPEWNOŚCI) url http://tinyurl.com/42xgt
>
> ????????
>
> Skoro wolumin jest OK, dlaczego nie mogę powiększyc jego rozmiaru,
> utworzyc nowej partycji, i nie działa opcja /F programu chkdsk

Uruchom Konsolę Odzyskiwania z płytki CD i spod niej wykonaj chkdsk
<literka_woluminu:> /p, zaś aktualny przydział literek do partycji
poznasz wykonując wcześniej polecenie MAP.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;229716
http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=14270&st=0&/

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/