Re: ghost+win2k

Autor: syl <sylwusm_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 07:24:10 MET

> Użytkownik <sylwusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Musisz popełniać jakiś banalny błąd. Program jest tak prosty w obsłudze
> jak kij od palanta ;-). Pamiętaj, żeby "wklejać" partycję w _puste_
> miejsce na dysku i to w takie miejsce, które ma wielkość co najmniej
> równą wielkości wklejanej partycji. Tak więc jeśli w miejscu docelowym
> jest już jakaś partycja, to musisz ją wcześniej usunąć....
>
> P.S. I przeczytaj poniższy tekst, może uda Ci się go przyspieszyć. U
> mnie działa teraz około 8 razy szybciej. http://tinylink.com/?NJ8PI3DAJb
> --
To ja chyba nie zrozumiałem,a teraz jestem w robocie i nie mogę tego
sprawdzić.Więc kopiując partycję ze starego dysku na nowy, ten nowy ma być nie
podzielony na partycje? Ja robiłem tak, że utworzyłem partycję na nowym i na tą
partycję usiłowałem skopiować partycję starego dysku.jeśli oto chodzi to nieźle
dałem ciała.No mam nadzie że tym razem się mi uda.
Dzięki za pomoc.
sylwek
a, daj jeszcze ten link do przyśpieszania bo ten jest: Sorry, this Tinylink is
not valid; please check again