Re: ghost+win2k

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 10:38:08 MET

Użytkownik "syl" <sylwusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3a15.000006c7.4227ff0a@newsgate.onet.pl...
[...]
> To ja chyba nie zrozumiałem,a teraz jestem w robocie i nie mogę tego
> sprawdzić.Więc kopiując partycję ze starego dysku na nowy, ten nowy
> ma być nie podzielony na partycje? Ja robiłem tak, że utworzyłem
> partycję na nowym i na tą partycję usiłowałem skopiować partycję
> starego dysku.jeśli oto chodzi to nieźle dałem ciała.No mam nadzie
> że tym razem się mi uda. Dzięki za pomoc.

Dokładnie o ten błąd idzie. BootIt operuje na partycjach jak na
plikach - przenosi je, kopiuje, zmienia ich wielkość... ale dla
bezpieczeństwa użytkownika wykluczono w nim możliwość nadpisania starej
partycji, nową. I jest to bardzo skuteczne zabezpieczenie, bo nie
przypominam sobie, żeby ktokolwiek sobie krzywdę zrobił używając BootIt.
Natomiast Ghost ma nieprzemyślany interfejs, który pozwala na przykład
na nadpisanie całego dysku jedną partycją, przez co wiele razy widziałem
na grupach prośby o pomoc w odzyskaniu danych po jego użyciu.

To ciekawe, bo u mnie http://tinylink.com/?NJ8PI3DAJb otwiera się
poprawnie... spróbuj może tego: http://je.pl/5fzn .

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/