Re: ghost+win2k

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 23:04:29 MET

Użytkownik <sylwusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3a15.00000605.42276fa5@newsgate.onet.pl...

> I wszystko jest niby dobrze, ale nie mogę wkleić skopiowanej
> partycji, bo PASTE jest nieaktywne. ALe mimo wszystko programik jest
> fajny :) dzięki

Musisz popełniać jakiś banalny błąd. Program jest tak prosty w obsłudze
jak kij od palanta ;-). Pamiętaj, żeby "wklejać" partycję w _puste_
miejsce na dysku i to w takie miejsce, które ma wielkość co najmniej
równą wielkości wklejanej partycji. Tak więc jeśli w miejscu docelowym
jest już jakaś partycja, to musisz ją wcześniej usunąć....

P.S. I przeczytaj poniższy tekst, może uda Ci się go przyspieszyć. U
mnie działa teraz około 8 razy szybciej. http://tinylink.com/?NJ8PI3DAJb

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/