Re: xp i tryb awaryjny

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 22:34:37 MET
Message-ID: <bjb50d.jeu.ln@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d05b80$2h3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
> news:nt850d.cnt.ln@kwinto.prv...
>> OK. Mój samochód od czasu do czasu strzela w gaźnik i słabo ciągnie.
>> Podaj przyczynę.
>
> Nieodpowiedni skład mieszanki paliwowo-powietrznej, która spala się
> zbyt wolno (zbyt uboga), niewłaściwie działający układ zapłonowy
> (złe wyprzedzenie zaplonu), uszkodzony zawór lub niewłasciwy luz
> zaworów. Stawiam na zbyt późny zapłon.

Zamoczone przewody zapłonowe, stare świece, uszkodzony czujnik położenia
wału, uszkodzony moduł zapłonowy. A jeśli to samochód na gaz, to za
uboga mieszanka.

I nikt bez zbadania auta nie poda tu właściwej przyczyny.

-- 
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/
Received on Wed Mar 2 22:40:21 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 02 Mar 2005 - 22:42:01 MET