Re: xp i tryb awaryjny

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 22:44:04 MET
Message-ID: <d05c49$lmc$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
news:bjb50d.jeu.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
> news:d05b80$2h3$1@nemesis.news.tpi.pl...
>> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>> news:nt850d.cnt.ln@kwinto.prv...
>>> OK. Mój samochód od czasu do czasu strzela w gaźnik i słabo ciągnie.
>>> Podaj przyczynę.
>>
>> Nieodpowiedni skład mieszanki paliwowo-powietrznej, która spala się
>> zbyt wolno (zbyt uboga), niewłaściwie działający układ zapłonowy
>> (złe wyprzedzenie zaplonu), uszkodzony zawór lub niewłasciwy luz
>> zaworów. Stawiam na zbyt późny zapłon.
>
> Zamoczone przewody zapłonowe, stare świece, uszkodzony czujnik położenia
> wału, uszkodzony moduł zapłonowy. A jeśli to samochód na gaz, to za
> uboga mieszanka.

O!, znasz sie tez na samochodach, musiałeś to pisac z głowy, niemozliwe,
zeby tak szybko skorzystać z Google.
Received on Wed Mar 2 22:45:23 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 02 Mar 2005 - 23:42:02 MET