Re: [OT] xp i tryb awaryjny

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 23:28:39 MET
Message-ID: <d05f3n$gp9$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a) w wiadomości
news:bjb50d.jeu.ln@kwinto.prv..., że:
> Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
> news:d05b80$2h3$1@nemesis.news.tpi.pl...
>> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>> news:nt850d.cnt.ln@kwinto.prv...
>>> OK. Mój samochód od czasu do czasu strzela w gaźnik i słabo ciągnie.
>>> Podaj przyczynę.
>>
>> Nieodpowiedni skład mieszanki paliwowo-powietrznej, która spala się
>> zbyt wolno (zbyt uboga), niewłaściwie działający układ zapłonowy
>> (złe wyprzedzenie zaplonu), uszkodzony zawór lub niewłasciwy luz
>> zaworów. Stawiam na zbyt późny zapłon.
>
> Zamoczone przewody zapłonowe, stare świece, uszkodzony czujnik położenia
> wału, uszkodzony moduł zapłonowy.

i wiele innych ......

> A jeśli to samochód na gaz, to za uboga mieszanka.

Tu bym polemizowal ;)
Uboga mieszanka, to jedna z przyczyn przy jezdzie na gazie (no chyba, że
wlano Ci sam butan), strzelanie w gaźnik powoduje:
- przebicia na przewodach wysokiego napiecia
- uszkodzony palec rozdzielczy lub pęknieta kopułka zapłonowa
- zawilgocenie .....
Wtedy strzela/huka, że masz uczucie jakbyś jechał czołgiem na poligon ;)

-- 
Piotr Palusiński  [MVP]
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy
/Odpowiadając usuń invalid/
http://fuhperfekt.republika.pl/gry.html
Received on Wed Mar 2 23:35:25 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 02 Mar 2005 - 23:42:02 MET