Re: Czy istnieje możliwość stworzenia Special Folder przez usera XP? Was: Własne "Moje dokumenty"

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 07:10:29 MET

On Tue, 1 Mar 2005 22:42:55 +0100, Michał Biek wrote:

> NewsAgent as "Piotr Smerda" via <piotrs00@go2hell.pl> in the thick of
>
> 0. Nie napisałem, bo byłoby za dużo dobrego... dla tego onego, co mi
> kazał szczekać! ;-) BTW, ciekawe, kiedy "odszczeka ..."?

Obrażasz innych ludzi tylko dla własnej satysfakcji? A może stosujesz
wybiórcze podawanie "niepełnej prawdy"?

> 1. O^O
> 2. Czytać każdy może, jeden lepiej drugi gorzej!
> 3. Nie spodziewałem się, że jeszcze ktoś to przeczyta :-)

> Bravo, Peter'!

Człowieku, zastanów się co Ty piszesz? Każdy zajmujący się choć trochę
programowaniem Windows śmieje się z Twoich postów, bo nie dość, że nie masz
do końca pojęcia o czym piszesz to wykazujesz się zachowaniem godnym
10latka. Przejrzyj jeszcze raz wątek od początku i swoje odpowiedzi.

> Nie czytam(y) tylko 4 wierszy w spr. z www! Jeżeli o to Ci chodzi :-)
> Zwróciłeś chyba uwagę, że jest "special CSIDL", a nie standardowy CSIDL
> typu: My Documents {450D8FBA-AD25-11D0-98A8-0800361B1103}

Tak, ale dopóki programiści nie wpiszą w obsługę CSIDL tego, że jest to
specjalny CSIDL dopóty jest to najzwyklejszy CSIDL, który każdy średnio
zaawansowany programista może dołożyć do ShellNamespace.

> So, "To get the physical path that these virtual folders are pointing to,
> the OS provides SHGetSpecialFolderLocation and SHGetPathFromIDList
> functions. To retrieve a folder's physical path, pass it's corressponding
> CSIDL value to the fGetSpecialFolderLocation function." [Dev Ashish]

Dodałeś 4 kolejne linijki które nijak się mają do tego co napisałem.
Naprawdę sądzisz, że ten cytat ma coś wspólnego z tym co wyciąłeś z mojego
posta?

> Piotrek, oczywiście, że tak! Tylko nie metodą o którą, tak naprawdę,
> pokłóciliśmy się!
> Jeżeli przeciętny lub jak ktoś woli nieprzeciętny użytkownik (nie
> rozumiejący prostych zależności systemowych, nie znający podstawowych
> zasad programowania SDK, itd.) poszukuje tutaj rozwiązania to będzie łatwo
> albo skomplikowanie wytłumaczyć onemu, że "błądzi". Niestety, używam(y)
> skomplikowanych, czasem "ostrych" sposobów translacji i przekonywania!

Ten "przeciętny lub jak ktoś woli nieprzeciętny użytkownik (nie rozumiejący
prostych zależności systemowych, nie znający podstawowych zasad
programowania SDK, itd.)" poszukiwał rozwiązania swojego problemu. Zadał
pytanie na które nie ma odpowiedzi "Klinkij w prawym górnym rogu, naciśnij
CTRL-C" i zrobione. Temat jest dość skomplikowany i tylko odwołania do
programowania mogą pomóc go rozwiązać.

> P.S.
> IMHO, gdyby nie "zadyma o trollowanie, czy coś koło tego, a w ogóle be!"
> to może i ktoś mógł/potrafił/chciał-by...
> A tak, efekt: 0x000000

Gdybyś nie był agresywny i nie naśmiewał się z rzeczy o których pojęcia nie
masz, dodatkowo nie myląc tych pojęć i rozumiejąc pytanie zadane w wątku
nie byłoby problemu. I nawet "mądre" cytaty na końcach Twoich postów tego
nie pomagają - po prostu, jeśli o czymś nie masz bladego pojęcia nie
odzywaj się. Takie zasady naprawdę pomagają w życiu. A z tego co
zaprezentowałeś w postach wynika, że o programowaniu wiesz BARDZO mało (w
szczególności o programowaniu z wykorzystaniem API Windows).

--
Piotrek