Re: ???! Was: Własne "Moje dokumenty"

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Wed 02 Mar 2005 - 17:22:44 MET

NewsDramPoet as "Piotr Smerda" via <piotrs00@go2hell.pl> in the thick of
news:1rfp4a8fvn92j.1r7djfxl6yyfx.dlg@40tude.net
> [...[
> Obrażasz innych ludzi tylko dla własnej satysfakcji?

Kto kogo?!
A już myślałem, że "puste albo H20 z bąbelkami" zamieniło się w "olej"!

Po raz kolejny bredzisz!
<PS> guru primus napisał: "Jeśli zaś chodzi o oceny tego kto się zna na
czym, to bądź łaskaw zająć się swoimi umiejętnościami i swoją wiedzą, bo
to co prezentujesz na łamach tej grupy skłania mnie do zaliczenia Cię do
grupy "wesołych trolli". A sprawy nie są trudne a skomplikowane, nawet dla
osób które pracują z systemami rodziny Windows długo."

> [...]
> Człowieku, zastanów się co Ty piszesz? Każdy zajmujący się choć trochę
> programowaniem Windows śmieje się z Twoich postów, bo nie dość, że nie
> masz
> do końca pojęcia o czym piszesz to wykazujesz się zachowaniem godnym
> 10latka.

Ble bla bla...!

> [...]
> Tak, ale dopóki programiści nie wpiszą w obsługę CSIDL tego, że jest to
> specjalny CSIDL dopóty jest to najzwyklejszy CSIDL, który każdy średnio
> zaawansowany programista może dołożyć do ShellNamespace.

Drugi raz bredzisz! ... i "dołóż" go sobie do ShellNamespace.

> [...]
> Zadał pytanie na które nie ma odpowiedzi

Trzeci raz bredzisz! RP zadał źle sformułowane pytanie, na które nie mógł
otrzymać prawidłowej czy pełnej odpowiedzi.

> [...]
> Gdybyś nie był agresywny i nie naśmiewał się z rzeczy o których pojęcia
> nie
> masz ...

Czwarty raz bredzisz!
P.S.
Dość mam tej "poezji" mociumpanie! zarówno nt programowania, jak i mej
roli ...itd.

--
Oh oh -deny!
Kto przychodzi do nas, staje się do nas podobny. (przysłowie osmańskie)