Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 16:18:32 MET

> Jezeli poprostu boli cie ze pokazuje 2x Win XP Home to mozesz ten
> komunikat "ukryc" poprzez zamiane domyslnaej wartosci 30 na 0 w pliku
> boot.ini
> Generalnie powinno wygladac tak:
> [boot loader]
> timeout=0

to sobie zrobiłem i w sumie mam spokój
męczy mnie tylko, że ten drugi system gdzieś tam krąży :)
pewnie w zamyśle miało to być ułatwienie dla kogoś... mogliby chociaż
wstawić opcję "zachowaj stary system albo nie" i już...
przez to tylko jestem w plecy z czasem...

> Jezeli jednak mecza cie jakies pliki na HDD (jakies stare) to proponuje
> odpalic kompa z dyskietki startowej np. win98 i palnac format C:...
> No a potem juz tylko nowa instalacja systemu...

męczył mnie ten XP Prof, bo tam prawie wszystko było pirackie...chciałem się
tego pozbyć wybierając format, a tu niespodzianka, heh
jak mam 2 x Home, to już w sumie nie jest problem... sprawdzę tylko ile to
zżera miejsca na HD

> The choice is yours :)
chyba zrobię format z dyskietki, ale znowu siedzieć prawie godzinę przy tym
też mi się nie zabardzo chce ;)