Re: w2k3 i asp.net ...

Autor: Jacek Wołoszka <jacekw.usun_to_at_grochowski.com.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 21:15:04 MET DST

Użytkownik "lukas" <janosik1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cj9kff$ehq$1@sunflower.man.poznan.pl...
> jestem zfrsutrowany, a najgorsze ze nawet nie moge na google znalesc
> symptomow
>
> problem mam taki ze chce na w2k3 enterprise edition tworzyc aplikacje w
> asp.net.
> zgdonie z wszystkimi poradnikami .net framewrok powinien byc zaisntalowany
> od razu, ale jednak nigdzie nie moge go znalesc ...
> daltego wszsytkie poradniki nie na wile mi pomagaja ...
> gdy probowalem zaisntalowac .net framework 1.1 to system nie pozwolil ...

1. W2003 zawiera NET Framework 1.0, byc moze probowales instalowac inna
wersje jezykowa. Tutaj masz liste wszystkich dostepnych aktualizacji dla NET
Framework
http://msdn.microsoft.com/netframework/downloads/updates/default.aspx
2.Czy zainstalowales IIS , ktorego domyslnie nie ma w W2003?
Poza tym sprawdz czy masz wlaczona w IIS obsluge ASP.NET....