w2k3 i asp.net ...

Autor: lukas <janosik1_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 20:00:13 MET DST

jestem zfrsutrowany, a najgorsze ze nawet nie moge na google znalesc
symptomow

problem mam taki ze chce na w2k3 enterprise edition tworzyc aplikacje w
asp.net.
zgdonie z wszystkimi poradnikami .net framewrok powinien byc zaisntalowany
od razu, ale jednak nigdzie nie moge go znalesc ...
daltego wszsytkie poradniki nie na wile mi pomagaja ...
gdy probowalem zaisntalowac .net framework 1.1 to system nie pozwolil ...

eeee .... nie wiem coz czynic dalej,
pozdrawiam
lukasz