Zawiesza się Internet Explorer (dlugie i nudne)

Autor: michal Kornacki <borsuk78.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 21:31:16 MET DST

Od kilku dni dziwnie zachowuje mi się Internet Explorer (wersja
6.0.2800.1106.xpsp1.020828-1920; mam Windows XP; serv. pack 1).
Po otwarciu np. www.onet.pl i kliknięciu jakiegoś linku, zachowuje się
początkowo normalnie: obraca się logo Windows (to po prawej u góry), u dołu
wypełnia się na max. pasek postępu. Pojawia się nagłówek (np. Onet
wiadomości), natomiast ekran pod nagłówkiem pozostaje biały. Logo Windows
przestaje się obracać i dalej nic się nie dzieje. Próba zamknięcia Explorera,
pociąga komunikat &#8222;program nie odpowiada&#8221;. Jednak po kilkudziesięciu
sekundach ekran wypełnia się i wszystko jest O.K. Czasami po kliknięciu
linku, od razu pojawia się wirująca klepsydra. Gdy po kilkudziesięciu
sekundach tracę nadzieję, nagle wszytko wraca do normy i otwiera się to, co
klikałem.
Problem dotyczy nie tylko strony Onetu (to tylko przykład). Pojawił się po
przeniesieniu części nieużywanych plików .doc i .pdf z &#8222;Moje dokumenty&#8221; na
drugą partycję i defragmentaryzacji pierwszej. Przedtem było O.K. Mamy
szerokopasmowe łącze (TV kablowa Aster City) i podłączone od lat dwa
komputery. Ten drugi (żony) zachowuje się normalnie. Chyba coś u mnie
straszy po defragmentaryzacji, tylko nie wiem co. Dwa razy odinastalowałem i
zainstalowałem Internet Explorera. Nie pomogło. Zainstalowałem ponownie
Windows XP (na starym) &#8211; nie pomogło.
Ma ktoś jakiś pomysł ?