WinXP i id zdarzenia 1003. Pomocy

Autor: marow <marow10_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 19:41:35 MET DST

Mój problem polega na tym że komputer co jakiś czas się resetuje.
Zainstalowałem
WinXP, i po kilku minutach użytkowania komputer zaczął się ciągle
resetować.
Początkowo pracował nawet kilka minut, a potem reset następował zaraz po
załadowaniu systemu. W żadnym wypadku komputer nie osttrzegał przed
resetem, ani
nie zapisywał żadnych informacji w podglądzie zdarzeń.

Przeinstalowałem system, zainstalowałem nowe sterowniki, i jest trochę
lepiej.
Problem polega na tym, że komputer i tak się czasami zawiesza. Jak na razie
w ciągu trzech godzin pracy zawiesił się trzy razy :
1. Podczas grania w Call of Duty, gra stanęła a potem komputer się
zresetował, tym
razem w logach był opis błędu :
Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: System Error