Re: WinXP SP2

Autor: gefek <the_wizard_at_spamunieprzyjmuje.wp.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 01:27:13 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:
> Pomijajac kwestie SP2 to rozumiem ze jestes na tyle biegly w tych
> rzeczach ktore oni pisza / robia ze jestes w stanie ich osadzac i
> wyrokowac o ich glupocie????
Pewnie nie zauwazyles jak sie zdanie zaczynalo... Znam sie na tyle na
programowaniu, ze smialo moge powiedziec ze kilkadziesiat megabajtow
kodu (jak roznica miedzy dwiema wersjami SP2 jest mniejsza to prosze
mnie poprawic) ktore nic nie wnosi swiadczyc moze tylko o glupocie
programisty.
Jesli wiec twierdzisz ze te dwie wersje SP2 roznia sie tylko wielkoscia,
to smialo moge powiedziec ze programisci MS madroscia nie grzesza :>

--
  Grzesiek