Re: WinXP SP2

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 00:45:53 MET DST

gefek wrote:

> Tak sie dziwnie sklada ze mam apdejty poinstalowane.
> Jakbys nie zauwazyl, to w pytaniu zawarlem magiczne "Poza rozmiarem
> oczywiscie". Jesli to bylaby jedyna roznica to glupota programistow MS
> przeszlaby wszelkie moje najsmielsze oczekiwania :D

Pomijajac kwestie SP2 to rozumiem ze jestes na tyle biegly w tych
rzeczach ktore oni pisza / robia ze jestes w stanie ich osadzac i
wyrokowac o ich glupocie????

Tak calkiem off topic:
W poniedzialek w trojce pewien posel samooborny zapytany czy w zwiazku z
tym co mowi o uwolnieniu zasobow z bankow itp o wysokich pensjach
prezesow uwaza ze on tez moze poierwac duzym, ogolnokrajowym bankiem,
bez zastanowienia - "Oczywiscie!"

Tak mi sie jakos skojrzylo.

--
Tomasz Onyszko [MVP]