Re: WinXP SP2

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 03:32:29 MET DST

W wiadomości: ciaj4h$63a$1@bobo.ds5.agh.edu.pl,
gefek <the_wizard@spamunieprzyjmuje.wp.pl> napisał(a):
> Pewnie nie zauwazyles jak sie zdanie zaczynalo... Znam sie na tyle na
> programowaniu, ze smialo moge powiedziec ze kilkadziesiat megabajtow
> kodu (jak roznica miedzy dwiema wersjami SP2 jest mniejsza to prosze
> mnie poprawic) ktore nic nie wnosi swiadczyc moze tylko o glupocie
> programisty.
> Jesli wiec twierdzisz ze te dwie wersje SP2 roznia sie tylko
> wielkoscia, to smialo moge powiedziec ze programisci MS madroscia nie
[...]

Witam!

Wniosek jest karkołomny, skoro istnieje różnica w pojemności to jest
sensownego tego uzasadnienie. Zakładasz, że co jest tam puste miejsce,
zdjęcia z wakacji, czy co. Zamiast dywagować na temat głupoty programistów
sprawdź dlaczego jest taka różnica. Grzegorz Niemirowski dał odpowiedź w tym
wątku.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski