Re: Win2000, Norton Ghost i problem z dyskiem

Autor: Kuba <123rozne_at_aprim.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 23:22:33 MET DST

> A Ghost to niby jest freeware? ;-)

Nie jest. Ale ja juz go mam i dlatego chcialbym zeby dzialal, bez
dodatkowych nakladow finansowych :)

> Nie pomoże, bo Image for Windows działa poprzez sterowniki Windows, a

Nie pomoglo... Miales racje, niestety ;)

> nie spod DOS-a. A co do Ghosta - sprawdzałeś ten dysk kiedykolwiek
> jakimś narzędziem badającym geometrię partycji? Spróbuj. Proponuję np.
> uruchomienie BootIt z dyskietki; jeśli wchodząc we właściwości partycji
> nie wyświetli jakiegoś ostrzegawczego komunikatu, to błędów nie ma.

Nic nie wyswietlil. Wszystko daje sie obejrzec.

> Oprócz tego wejdź w opcje programu i zaznacz "Use alternate CHS", a
> potem wejdź we właściwości partycji extended i wybierz "Recalc V-CHS".
> To są zupełnie bezpieczne modyfikacje, a mogą pomóc.

Z pewnoscia niesmialoscia sie za to zabralem, bo to juz brzmi dla mnie jak
magiczne sztuczki. Zupelnie nie wiem o co chodzi, ale zrobilem to. Niestety,
dalej to samo.
A badanie geometrii partycji to juz brzmi dla mnie zbyt egzotycznie...

Kuba