Win2k3 + 2cpu

Autor: MichaelData <spam_at_ognik.com>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 23:09:31 MET DST

Witam.
Miesiąc temu pytałem w poście o rozwiązanie problemu
http://je.pl/ohhs
Nie dostałem niestety właściwej odpowiedzi (może ktoś kto "wie"
był na wakacjach).

Zabiegi sprzętowe zawiodły (przekopałem wszystkie kombinacje)
...ale znalazłem w końcu odpowiedź !
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;319091

Problem teraz w tym, jak doprowadzić win2003 (zmusić) do pracy
w tej konfiguracji. Jakoś nie wierzę w brak stabilności a problem jak widać
leży w software. Nie wiem jakie pliki są odpowiedzialne za informację na
temat modelu cpu
(detekcja) i automatyczne wyłączenie. Nie sądzę aby odpowiedzialnym był
rejestr (klucz).
Jeśli ktoś sobie poradził softwarowo to proszę o wskazówki.
Ostatecznie mogę zakupić inne CPU, ale nim wydam pieniądze chciałbym być
pewien że to
jedyna droga.

--
Michael_______