Re: Zotlrix Phantom czy taki zly ?

Autor: Piotr Orlewicz (Piotr.Orlewicz_at_technologist.com)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 09:30:25 MET DST

Jeżeli chodzi o pracę w domu do Zolrix rzeczywiście jest wystarczający.
Kilka modeli Zoltrixa ma problemy z Callback -ale to już przerabialiśmy.
Jeżeli chodzi o COM to w twoim PC'cie są 2 wbudowane (prawdopodobnie na
płycie). Każde nowe urządzenie wewnętrzne będzie podłączać się do swoich
zasobów tzn. np. modemy będą miały własny UART (COM) . No jeżeli chodzi o
COM5 i Zoltrix to jest to dosyc zabawne, poniewaĹź jest to WinModem, czyli
mocno uproszczona wersja modemu + driver ktĂłry emuluje funkcje standardowego
modemu. Pomysł niezły jeżeli chodzi o cenę modemu -tyle tylko że obciąża
centralny CPU nawet do 70%, czyli wszystko co pracuje pod Windą po prostu
będzie pracować NIECO wolniej.

Piotrek