Re: Zotlrix Phantom czy taki zly ?

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_sekator.interdata.com.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 17:25:45 MET DST

Piotr Orlewicz <Piotr.Orlewicz_at_technologist.com> napisał(a):
>Jeżeli chodzi o pracę w domu do Zolrix rzeczywiście jest wystarczający.
>Kilka modeli Zoltrixa ma problemy z Callback -ale to już przerabialiśmy.
>Jeżeli chodzi o COM to w twoim PC'cie są 2 wbudowane (prawdopodobnie na
>płycie). Każde nowe urządzenie wewnętrzne będzie podłączać się do swoich
>zasobów tzn. np. modemy będą miały własny UART (COM) . No jeżeli chodzi o
>COM5 i Zoltrix to jest to dosyc zabawne, poniewaĹź jest to WinModem, czyli
>mocno uproszczona wersja modemu + driver ktĂłry emuluje funkcje standardowego
> [...]
Po pierwsze, ustaw sobie poprawnie polskie znaki, bo jest niezła
sieczka na ekranie (o odpowiadaniu pod cytatem już nie mam siły mówić)
Po drugie, jak Phantom obciąży procesor, to już zależy od tego jaki to
procesor (z takiego 200MMX to wyciśnie ostatnie poty)
Po trzecie i najważniejsze, zapomnij o tym modemie pod czymkolwiek
innym niż win9x. Na NT nie chodzi, na win2000, hmm, jak to ma być
następca NT to też nie pójdzie. O systemach operacyjnych nie wspomnę.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.