Re: Uwaga na szantazystow z NASK!!!

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 09:05:23 MET DST

Artur Grzymala napisał(a):

> : > W wypadku domen wnosi sie oplate za umieszczenie informacji
> : > o wlascicielu w publicznie dostepnej bazie danych.
> :
> : Ktora trzeba prowadzic, dbac o nia i udostepniac. Krasnoludki tego nie
> : robia.
>
> Czy wiesz ile osob w nask zajmuje sie dbaniem i prowadzeniem tej
> bazy oraz jakie sa zwiazane z tym koszta?

Nie wiem, z pewnoscia niewielu i nijak nie usprawiedliwia to takich cen,
zaraz napiszesz. Alez oczywicie, ze usprawiedliwa, poniewaz NASK jest
instytucja panstwowa i nie stosuja sie do niej zadne prawa rynku. Placac
za domeny, w rzeczywistosci placisz panstwu, taki rodzaj podatku za
Internet, placony ustami jego najlepszych przedstawicieli. Ktos przeciez
musi utrzymywac tych ircownikow i quakowcow...

JZet

PS. Panstwo nie ma interesu w zmianie obecnego stanu, wiec nic sie nie
zmieni. A jak bedziesz za glosno krzyczal, to po prostu moze przyjrzec
sie blizej temu calemu Internetowi i wpasc na pomysl, ze moze lepiej
bedzie poczekac na granty Unii Europejskiej dla tych komputerow, a
zaoszczedzone pieniadze wyplacic Lucnzikowi i gornikom.