Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Sat 10 Jul 1999 - 22:57:58 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Tak, ja (dlatego pytalem ile realnie ludzi w Polsce ma karty kredytowe),

Też jestem ciekaw, jaka część "plastiku" przypada na kategorie.

> bo w moim przekonaniu to wlasnie kartami kredytowymi "klasycznymi" typo
> Visa i Mastercard da sie dokonywac zakupow w Internecie. Ale byc moze
> sie myle - nie mam w tym wielkiego doswiadczenia.

Czasami przyjmują Electrony (i pewnie Maestro), ale tylko czasami (tzn.
niektórzy). Głównie małe firemki, w których właciciel osobiście wstukuje
numery do POS-a... (AFAIK)

--
P  M  P    T a k e s   c a r e   o f    I T   !       Since  1992
PMP  IT Consulting, 00-679 Warszawa, ul. Wilcza 66/68