Odp: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Orion (orion2000_at_bbs.chip.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 22:49:41 MET DST

> Czasami przyjmują Electrony (i pewnie Maestro), ale tylko czasami (tzn.
> niektórzy). Głównie małe firemki, w których właciciel osobiście wstukuje
> numery do POS-a... (AFAIK)

O ile mi wiadomo, to podczas płacenia electronem w sklepie IRL maszynka
komunikuje się z bankiem i przekazuje mu specjalne dane odczytane z karty.
Przez to nie da się użyź electrona w necie. A do ściągnięcia kasy z
*klasycznej* karty wystarczy podanie przez telefon (i nie tylko) jej numeru
i daty ważności.