Re: Offtopic - ambitne ;-) plany TPSA

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 23:07:35 MET DST

Jacek Grodzki napisał(a) w wiadomości:
<3784D5C5.4172D62D_at_venus.ci.uw.edu.pl>...
>Czy się łączysz na 48, czy 33,6 to b. często ma drugorzędne
znaczenie,

Oj chyba się z tobą nie zgodzę. Zdarza mi się ściągać mp3 i inne zipy
z różznych stron świat a i zdecydownie odczuwam różnicę szybkości
między 28800 a nowym 56600, ostatecznie mogę ściągać więcej plików na
raz przzy słabym łączu.

>gdyż w woelu wypadkach nie modem jest wąskim gardłem, ale transfer w
>sieci, przepustowość bramki na świat. Niekórzy providerzy korzystają
tu

"Niektórzy" a inni korzystają zapewne z tych samych łącz co TPSA więc
czym się różnią???

>z sieci tpnet, inni z nask, czy pol34, jeszcze inni mają własne
wyjścia
>"na świat" i tu są prawdziwe różnice w prędkości.
A z jakich wyjść korzysta TPSA????
korzystjąc z poczty transfer wynosi mi przy długich spakowanych
plikach 5,5 KB/s średnio, ale bywa i wiecej to jednak po za zasięgiem
33.600 prawda?? Inna sprawa że skrzynki mam na terenie naszego kraju ,
ale po to są Net2Maile i inne Teleporty pro czy też servery proxy
nieprawdaż???
--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
  === dariuszo_at_bigblue.alpha.net.pl ===
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====