Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Ziemek Borowski (zmb_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 20:41:42 MET DST

Nina na pl.internet.polip napisała:
> Jak ja uwielbiam takie pieknie brzmiące, nic nie znaczące
>deklaracje... ;)

Nie przesadzej... Sprzęt sieciowy/komputerowy daje się tak kupować.
Sam tak zwykle robię (no, ostatnio dwa razy osobiście odbierałem u
dystrybutora a nie przywieźli mi --- cóż: za mała przesyłka ;-).

> Części do komputera czy samochodu możesz sobie kupować 'na ślepo',
>bazując tylko na opisie technicznym, ale o prawdziwych zakupach, jak
>widzę, większego pojęcia nie masz ;>

Przesadzasz... Albo masz bardzo nietypowego męża ;-) wytrzymującego
zakupy trwające więcej niż 15 minut.

> Taak... W początkowej fazie rozwoju komputerów osobistych (a potem po
>wynalezieniu CD) w pewnych środowiskach (bliskich mi zawodowo)
>prognozowano rychły zanik książek i czasopism w postaci drukowanej...
>I co? Wystarczy się rozejrzeć ;)
Tia... Tyle, że zwróć uwagę, na to że tutaj nikt nic takiego nie prorokuje ;-)

> Tak więc, jeśli marzysz o tym, że Twoja żona/dziewczyna przestanie
>łazić po sklepach, to licz się z tym, że następnego dnia w charakterze
>obiadu możesz dostać tubkę substancji o wartości odżywczej dobranej do
>Twojego wieku, wagi i trybu życia

Oppssss... To koniec z czekoladą i hektolitrami kawy/Cherry Coke?
(zawsze mogę nie dać się wziąść pod obcas ;-)

>- zamówioną i zakupioną przez
>Internet, oczywiście. Smacznego ;>

tia...

--
Ziemek, pizzę zamawiający jeszcze przez telefon (ale pracuję nad możliwością
zamówienia przez Sieć ;-).