Re: Koncesje na dzierzawki

Autor: Krzysztof Pior (gorg_at_rymunda.torun.pdi.net)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 15:02:25 MET DST

>Przez satelite .... a jak zalatwisz satelite? Bo albo przez TPSA
>dzierzawisz VSAT, albo ... gosc z PAR radzil mi spytac w TPSA ile
>kosztuje "przystawienie pieczatki" - tzn: ja organizuje sprzet i
>kanal, ale tak ze od strony formalnej to TPSA sprzedaje mi usluge
>"miedzynarodowa transmisja danych". I wszystko jest w zgodzie z
>przepisami.
A mi chodzi o to ze nie zamierzalbym angazowac TPSA tlko np MCI. Oni
dostarczaja terminale VSAT na oba konce (jeden jest u mnie drugi w USA na
przyklad). Lacze jest w calosci ich wlasnoscia (MCI, AT&T czy innego
ustrojstwa), ja 'tylko' biore od nich usluge dostepu do sieci szkieletowej
(tak jak np do POLPAKu T - zamawiam, zestawiaja, zakanczaja to i-face V.35 i
mnie nie interesuje czy to idzie drutem, swiatlem czy sznurkiem do
snopowiazalek)a ze jest to siec globalna a nie krajowa (tak jak polpaki czy
inne pol34) to czy w tym momencie "zwykla" koncesja wystarcza czy potrzebna
jest na uslugi miedzynarodowe?

>Oczywiscie mozna sie starac samemu o zezwolenie na "miedzynarodowa
>transmisje danych przez satelite" ale czasem sa przeszkody formalne,
>a w/g wspomnianej osoby "TPSA ma przynajmniej doswiadczenie w
>przygotowaniu wnioskow", a niemalo tych papierow, oj niemalo..
Nie mowie ze to proste (nie wiem, nie robilem tego i diabli wiedza czy
kiedykolwiek bede potrzebowal, pytam z czystej ciekawosci - moze ktos
przerabial podobny temat i moglby sie podzielic wiedza...)

Pozdrawiam

Gorg