Re: Koncesje na dzierzawki

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 00:32:20 MET DST

On 30 Jun 1999 07:21:18 GMT, Krzysztof Pior wrote:

>A jak to sie ma np w przypadku laczy via sat. albo kabel do MCI, AT&T,
>Teleglobe? Czy to sa '...sieci telekomunikacyjne operatorow uprawnionych do
>swiadczenia miedzynarodowych uslug transmisji danych..."? Czyli jesli mam
>koncesje a podepne sie nie do NASK czy TPSA a do np AT&T MCI czy czegos
>innego to nie postepuje przypadkiem niezgodnie z udzielona koncesja?

Przez satelite .... a jak zalatwisz satelite? Bo albo przez TPSA
dzierzawisz VSAT, albo ... gosc z PAR radzil mi spytac w TPSA ile
kosztuje "przystawienie pieczatki" - tzn: ja organizuje sprzet i
kanal, ale tak ze od strony formalnej to TPSA sprzedaje mi usluge
"miedzynarodowa transmisja danych". I wszystko jest w zgodzie z
przepisami.
Oczywiscie mozna sie starac samemu o zezwolenie na "miedzynarodowa
transmisje danych przez satelite" ale czasem sa przeszkody formalne,
a w/g wspomnianej osoby "TPSA ma przynajmniej doswiadczenie w
przygotowaniu wnioskow", a niemalo tych papierow, oj niemalo..

J.