Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 11:28:50 MET DST

Dnia 1 Jul 99 o godz. 11:17, MaG napisal(a):

> naukowcy : 80% email, 28%WWW, 2% reszta
Email - zgoda. Co do WWW - nie. Z moich doswiadczen (a pracuje na uczelni)
widze ze naukowcy bardzo rzadko korzystaja z WWW :-(. Natomiast czesto
uzywane sa telnet i ftp, do zdalnej pracy na odleglych komputerach (np.
robienia duzych obliczen).

> studenci : 60% IRC i pochodne, 30%WWW,FTP , 10% email
U mnie studenci korzystaja przede wszystkim z WWW, potem z e-maila. IRC
jest na trzecim miejscu.
Zreszta jak wejdziesz na IRC i pogadasz troche z ludzmi ktorzy tam sa to
sie okazuje ze przewaznie maja po 15-16 lat, czyli raczej uczniowie a nie
studenci.

> typowa polska rodzina : 60% WWW, 35% pogaduszki z krewnymi w USA
> (NetMeeting,email), 5%reszta
A tego to nie wiem, bo nie znam zadnej "typowej polskiej rodziny", ktora
mialaby komputer, nie mowiac juz o korzystaniu z Internetu ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl