Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 11:17:02 MET DST

Dnia 1 Jul 99 o godz. 5:53, Moi napisal(a):

> Liczbe polskich uzytkownikow internetu "andersenowcy" oceniaja na
> od 2,5 do 6% populacji (w 1998). Ta cyfra zaskoczony jestem nie tylko
> ja (i, jak mniemam, wiekszosc czytajacych), ale rowniez sami autorzy
Akurat tu nie ma powodu do zaskoczenia.
Liczba hostow w Polsce wg ostatniego hostcounta to okolo 160 tys. Mnozac to
przez "tradycyjny" czynnik 10 dostajesz oszacowanie 1,6 mln uzytkownikow,
czyli w stosunku do 38,7 mln ludnosci jest to ok. 4%. Taka sytuacja jest
nie od dzis. Juz chyba ze 2 lata temu (ale w tej chwili nie mam przed
oczami danych z hostcounta, wiec moge sie mylic) bylo okolo 80 tys. hostow,
czyli z grubsza 2% uzytkownikow...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl