Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co zamiast P5K/E8400

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co zamiast P5K/E8400
From: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jaskinia>
Date: Thu, 17 Apr 2014 08:44:15 +0200
W dniu 16.04.2014 13:19, Chris pisze:

> Prosta zasada przy obu producentach ,.. Asus = serwis w PL i naprawiają
> (ROTFL) a Asrock = serwis China więc 100% wymiana przy potwierdzonej
> usterce.

Hmmm... Mojego Asrocka A. trzymał ponad m-c. Teraz już wiem, dlaczego
tak długo trwała cała procedura. Prawdopodobnie poszło to do Chin, bo
nie wierzę, by tak długo to trzymali w PL.
Acz fakt, zwrócono kasę. Szkoda, że przy okazji procka nie siekło, bo
bym wymienił MB i CPU na 1150 ;)

> Dla tego podałem wcześniej link do konkretnego modelu płyty ..
>
> Ale jak by co podam jeszcze raz:
> http://www.asrock.com/mb/AMD/Fatal1ty%20990FX%20Killer/?cat=Specification

Zakup RAM będzie kosztowny... ;) Ale jak takie potrzeby, to kasa się nie
liczy ;)

Gdybym już inwestował w taki domowy serwer, to zdecydowanie wybrałbym
coś serwerowego. Ciutkę droższe, ale bez takich ograniczeń jak
"domówki". I bez zbędnych dupereli, które zamiast pomagać, bywają
upierdliwe.

Wracając jeszcze do Asrocka, śmieszą mnie te "złote" kondensatory :D