Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co zamiast P5K/E8400

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co zamiast P5K/E8400
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Fri, 18 Apr 2014 11:12:17 +0200
Jaskiniowiec nabazgrał(a):

Nie ma spiny... Ważne, że był zwrot kasy, na co nawet nie liczyłem.
Myślałem, że odeślą. Trzeba przyznać, że zachowali się b. OK.

Z czystej ciekawości :)

Ciekawe, jak teraz zastosują się do KOZUMI... Bo były to routery
wylicytowane na aukcji i 2-3 z nich szlag trafił ot tak sobie.

Jak nie jest Test OK to kaska albo nówka sztuka ale na 99% kaska.

A w ogóle, to te aukcje jeszcze będą, czy już do zaorania? Bo
wystarczyłoby kilka linijek w kodzie poprawić, żeby działało to znośnie
i byłaby to fajna okazja dla A. na pozbycie się szrotu. Choć przepłacać
też tam się zdarzyło ;)

Mi jakoś nigdy to nie podchodziło :)

Wracając jeszcze do Asrocka, śmieszą mnie te "złote" kondensatory :D
Ważne że działa :)
Z tym jest różnie. Klientowi niedawno padł Asrock i nie wiadomo,czy to
płyta, czy procek. Po prostu płyta/bios nie wykrywa GPU z procka. Trzeba
było dołożyć zewnętrzną grafikę, by móc pracować. Wolałbym zwykłe
kondziołki, bez wodotrysków, tylko żeby było to stabilne.

Nie wiem, może mamy fart albo wybieramy sprawdzone modele bo 90% A.. jedzie na Asrocku i nikt nie narzeka :)

Swego czasu GigaByte robił mega stabilne płyty. Nie wiem, jak obecnie, ale
dziesięcioletnia VT600 wciąż działa i chodziła 24h/dobę, a goldcapsów
nie miała, tylko zwykłe najzwyklejsze, które przez ten czas potrafiły
lekko "przytyć".

To mam inne doświadczenia z tym :) GB to mega niestabilna lokata  :)

Poza tym, w Asrockach wkurza mnie boczne zamontowanie gniazd SATA.
Trzeba mieć wielką budę, żeby jako tako komfortowo wcisnąć wtyczkę.
Jak ma się ciasną, to już przy montażu warto po prostu podłączyć kable,
bo jeśli nie, to później trzeba rozbierać pół blaszaka, by do tych
gniazdek się dostać. Przy jednym/dwóch dyskach da się przeżyć. Przy
większej ilości bywa to irytujące.

Bo kupuje się dobrą płytę i kable idą pod blachą bo koszyka z dyskami :) ale to już temat rzeka .. wiadomo że 99.9% ludzi bierze budę dla tego że tania i ładną ma czołówkę :)

Podobnie brak w specyfikacji, że np. kontroler SATA, to częściowo Intel,
a częściowo AsMedia albo jeszcze inny wynalazek. Da się z tym żyć,
aczkolwiek bywa wkurzające.

Teraz to co drugi producent tak ma że miesza, ja w laptopie instaluję do muzyki soft Crative Cinema choć układ to Realtec jakoś pomieszany z Creative ... HGW o co tam chodz, ważne że działa :)

Fajny jest za to Dr.Debug i szkoda, że nie we wszystkich płytach to
montują :)
Ogólnie zgadzam się, że Asrock nie jest zły, acz nie jest też tani...

Każdy ma prawo wyboru i to jest dobre choć ja z doświadczenia Asusa i GB bym kijem nie tykał :) Gdzie jest ABIT Fatality :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl