Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk SSD ile procent zapasu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk SSD ile procent zapasu
From: "Latet" <latet@latet.pl>
Date: Mon, 14 Apr 2014 22:27:16 +0200
Właśnie dlatego warto z góry (na nowiutkim dysku) ograniczyć wielkość partycji i
wtedy p. Zosia nie musi robić nic, a dysk nie zwolni.

Czyli do tej pory nie rozwiaznay problem zapisu i spadku wydajnosci
zostal przerzucony na juzerow.

Chciwość i pazerność producentów. Dotyczy dziś zresztą producentów wszystkiego. Całą pamięć udostępniają jako wolną, bo szary user woli kupić dysk 128GB niż 90GB za tę samą cenę. Konkurencja nie zawsze działa na korzyść klientów, czasem wręcz odwrotnie, to chyba klasyczny przykład.

Nie psuje mi to jednak "radości" i "energii", jaką w skostniały świat pecetów wniosło pojawienie się dysków SSD. Ja już sobie naprawdę średnio wyobrażam dysk mechaniczny jako systemowy.