Re: kieszonkowy czytnik pdf

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 19:43:36 MET

Dnia 2009-12-29 18:54, Użytkownik rs napisał:

> tylko, ze to jest wymarly dinozaur i NIE ma wbudowanego GPS. mozna
> uzywac np. tomtoma za posrednictwem dodatkowego odbiornika GPS na BT.
> predkosc synchronizacji i funkcjonalnosc takiego ma sie nijak do tego
> jaka oferuje iphone i inne podobne smartphony. chyba jedyny klasyczny
> PDA z wbudowanym GPSem mial GARMIN, ale to tez juz dinozaur.

Konkretny model podałem jako przykład, zmyliło mnie też to GPS
w tytule.
Sam mam podobny kombajn PDA + GPS + telefon ale niestety z małym
ekranem i małą rozdzielczością 240x320 więc w tym przypadku nie polecam.
Jakiś rok temu mogłem wybrać coś podobnego z ekranem 480x640
ale cena mnie zniechęciła, prawie trzy razy większa od mojego.

> iphone jest obecnie juz jak najbardziej typowy i to jest wlasnie
> kierunek rozwoju podobnych urzadzen, rowniez i e-bookiw, a ponad
> 80.000 aplikacji plus natychmiastowy dostep do interentu daje
> funkcjonalnosc, o jakiej dowolny PDA mogl jedynie pomarzyc.

W porównaniu do PDA ilość aplikacji jest mała.
Zaporowa cena i brak np. WiFi oznacza za drogi internet
dla wielu ludzi.

> na razie 12.000 programow, ale w zwiazku otwarta platforma bardzo
> szybko nadrabiaja dyskans z iphonami.

> zle podejrzewasz. co cie dokladnie interesuje? pytaj. <rs>

Jesteś w stanie porównać czytniki do ebooków z tej platformy
do mobipocketa z PDA i Isilo z Palma ?
A może istnieje jakaś ciekawa strona w naszym języku dla posiadaczy,
chętnie poczytam jakieś opisy ?

Pozdrawiam