Re: Laptop do 2000 zł

Autor: Irokez <niema_at_maila.on>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 19:16:54 MET

news:2009122909390200@grush.one.pl...

> Na lodówkę tym bardziej nie powinno być miejsca w takim przy-
> padku. Jest zdecydowanie większa. Zrezygnujesz z lodówki na
> rzecz dziury z lodem w ziemi na podwórku?

Popadasz w skrajności

> Na komputer przenośny *też* trzeba mieć biurko i krzesło.

...które może służyć jako ława do przyjmowania gości po zciagnięciu z niej
laptopa w parę sekund.

> Znaczy nie pracujesz na komputerze, bo byś szybko doszedł do
> wniosku, że na kawałku ławy nie da się wygodnie i efektywnie
> pracować :)

Pracuję na co dzień. na blaszaku z monitorkiem 22 cale Eizo, klawiaturą i
mychą na kablu i przy wielkim biurku z drukarką laserową, skanerem, jakimiś
głośnikami, dyskiem na szybki backup w zewnętrznej obudowie 3.5" i jeszcze
dzoy leży jak chrześnica wpadnie pograć i jeszcze trochę innych pierdół.

Po prostu w tym drugim miejscu nie ma mowy na taki wielki mebel i jest tylko
laptop a po wydruki trzeba łazić po domu do drukarki i spowrotem (drukarka
sieciowa).

Pozdrawiam.

--
Irokez