Re: Laptop do 2000 zł

Autor: <ania.gu_at_op.pl>
Data: Mon 28 Dec 2009 - 15:00:37 MET

> Mobilnie czy w domu?

Ostatni rok, a i dyplom trzeba będzie napisać.... WIęc raczej w domu, ale i
mobilnie się zdzarzy.

> Nie ma sensu brać Windows XP,
Możesz to szerzej opisać ?

>Jeżeli Windows to raczej 7.
Tak myślałam, ale większość jest z vistą.

> Każdy komputer do zastosowań biurowo-internetowych się nada.
A ten "mój" ? Jak ta grafika się sprawdzi w windows 7,jeżeli pominąć gry ?

> Pytanie tylko czy faktycznie chcesz używać tego komputera
> mobilnie, czy też po prostu chcesz notebooka z racji mody.

Poręczniejszy od stacjonarnego, czasem pewnie go zabiorę ze sobą na uczelnię.