Re: kieszonkowy czytnik pdf

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Dec 2009 - 14:51:19 MET

Radosław Sokół wrote:
> Bo czytanie PDFów zapewnia większość urządzeń mobilnych.
> Windows Mobile pewnie sobie radzi (nie próbowałem, ale jest
> wersja Acrobat Readera dla Windows Mobile), Symbian na 100%
> sobie radzi (testowałem).

Radzi sobie, pewnie... ale z moich obserwacji wynika, ze wygodne czytanie
PDF (w szczegolnosci plikow z tekstem sformatowanym, podzielonym na
kolumny i zawierajacych grafiki, przygotowanych do druku w formacie ~A4)
nie jest mozliwe, jesli ekran nie ma przynajmniej tych ~600 linii
szerokosci oraz odpowiednich gabarytow. Powiedzmy, ze netbook i 8,9" to
absolutne minimum do w miare komfortowego czytania pdf w sytuacjach
awaryjnych.
Choc oczywiscie wszystko zalezy od zawartosci pliku. Czysty tekst mozna
przeniesc do pliku w formacie, z ktorym lepiej poradzi sobie dane
urzadzenie, ale jesli sa to np. skany ksiazek, to... zycze powodzenia.

--
KILu