Re: Laptop do 2000 zł

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Mon 28 Dec 2009 - 22:02:21 MET

ania.gu@op.pl pisze:
> Ostatni rok, a i dyplom trzeba będzie napisać.... WIęc raczej w domu, ale i
> mobilnie się zdzarzy.

Pytanie ile będzie tej mobilności. Bo na komputerze prze-
nośnym nie pisze się zbyt wygodnie. Co jakiś czas korci
mnie, żeby popisać jakiś tekst w fotelu na notebooku, ale
szybko wracam do biurka do pełnowymiarowego komputera...

> Możesz to szerzej opisać ?

Windows XP jest wyraźnie gorszy od Visty i 7. O ile jesz-
cze Vista miała początkowo złą opinię (która niestety po-
została długo po tym, jak system się zmienił na lepsze),
to nie widzę żadnego powodu, by nie kupować komputera od
razu z Windows 7.

> Tak myślałam, ale większość jest z vistą.

Z tygodnia na tydzień będzie się to zmieniać. Po prostu
poczekaj, aż sklepy wyprzedadzą stare zapasy komputerów.

> A ten "mój" ? Jak ta grafika się sprawdzi w windows 7,jeżeli pominąć gry ?

Też każda.

> Poręczniejszy od stacjonarnego, czasem pewnie go zabiorę ze sobą na uczelnię.

Moje zdanie jest takie: należy mieć komputer stacjonarny w
domu (i ew. w pracy drugi, służbowy, jeżeli ktoś pracuje)
*oraz* komputer przenośny, jeżeli czasem chce się popraco-
wać w drodze. I to przenośny w sensie 13" wyświetlacza (lub
mniej) i 2 kg wagi (lub mniej). Bo z autopsji wiem, że ty-
powy notebook 15.4" i 3 kg wagi *nie nadaje się* do nosze-
nia dalej, niż dom-samochód i samochód-sala prezentacyjna.

|                 |  Politechnika Śląska                   |