Re: kilka pytan o technike w przenosnych komputerach

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 28 Dec 2009 - 08:41:47 MET

> po reinstalacji systemy z 4 GiB zajętych jest jedynie 2,1.
> nie wiem co będzie dlaje, jakie śmieci będą się zapisywać, ile zajmą np.
> punkty przywrtacania, ale na moment po instalacji systemu zajęte jest
> jedynie 2,1 z 4 GiB.

Pewnie sie powtarzam, ale:

najpierw zaloz partycje czyms innym niz instalator XP
http://www.ocztechnologyforum.com/forum/showthread.php?t=48309

nastepnie, jesli starczy Ci czasu i samozaparcia, zdobadz(*)
"czysty" XP Home i potraktuj go NLite'm...
http://wiki.eeeuser.com/howto:nlitexp

przeczytaj tez koniecznie
http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=37047
i powylaczaj zbedne uslugi

a na sam koniec dodaj te pchelke:
http://flashfire.org/xe/

Na dysku systemowym zostaje circa 3 GiB miejsca
a calosc smiga az milo popatrzec.

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
a z przywracania systemu czesciej korzystaja
wirusy niz uzytkownicy... ;)

(*) Taaa... wiem.. ale przeciez ma licencje, nie?