USB DVD

Autor: acepl <ace_at_op.home.pl>
Data: Mon 28 Dec 2009 - 08:33:38 MET

Witam,

Mam dość denerwujący problem z napędem DVD SATA w obudowie USB 4World.
Mianowicie to bydlę ma na sztywno wpisany spin-down na 3 sekundy, co
skutkuje szarpaniem podczas oglądania filmów divx. Z DVD problemów nie
ma (chyba żeby liczyć przeskakiwanie kilkusekundowych okresów), za to
jeśli Divx jest w wysokiej kompresji to zaczyna się jazda (spin-down
to 3 sekundy, a nawet najmniejsza prędkość to 0,5 MB na sekundę (co
oznacza 11 sekund filmu).

Pytanie: czy to normalne (a co za tym idzie skorzystam z prawa do
zwrotu towaru w ciągu 10 dni) czy może jest jakiś program do
ustawiania tego, którego jeszcze nie znalazłem?
Problem jest taki, że system widzi CD/DVD 4World, a nie Lite-On'a,
więc nie ma nawet jak ustawić te czasy w napędzie...

Pozdrawiam,