Re: kilka pytan o technike w przenosnych komputerach

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 14:33:17 MET

Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości
news:hee75t$17nn$1@opal.icpnet.pl...

nikt nie odpisał, może sam odpowiem przynajmniej na część pytań, być może
ktoś będzie szukał takich informacji:

> 1. DYSK SYSTEMOWY SSD
> Czy dysk systemowy 4GiB (SSD) w netbookach nie jest za mały?
> Czy zapisany w 75% dysk nie zacznie się "dusić" wkrótce?

po reinstalacji systemy z 4 GiB zajętych jest jedynie 2,1.
nie wiem co będzie dlaje, jakie śmieci będą się zapisywać, ile zajmą np.
punkty przywrtacania, ale na moment po instalacji systemu zajęte jest
jedynie 2,1 z 4 GiB.

> 3. BATERIE I ZASILACZE w ASUSach eee:
> Czy baterie w eee901 i w eee1000H są identyczne?
> zasilacze tak, ale baterie też?

zasilacze są identyczne.
baterie pasuję jna przemiennie do tych laptopów, i pracują z nimi, choć
róznią się jednym szczegółem:
1000h ma opisaną baterię jako 7,4V
901 ma baterię opisaną jako 7,3V
w niczym to nie przeszkadza, pracuje wszystko ze wszystkim (komp, bateria
zasilacz) w dowolnej konfiguracji.